wtorek, 8 stycznia 2013

MIŁOŚĆ MOJEGO ŻYCIA

Mój Najcudowniejszy!
Troszkę mi zajęło wymyślenie sposobu by pokazać Ci, że Cię kocham  i że ogromnie mi na Tobie zależy. Jesteś najlepszym co mnie w życiu spotkało, gdy patrzę na Cb cała aż promienieje i czuję ciepełko w serduszku, a jak się uśmiechasz wpadam w stan nieważkości i  rozkoszy:* Dzięki Tobie  moje życie nabrało sensu i barw. 



Moja Miłości
Dla najcudowniejszego Faceta na świecie <3

                                 Pragnę stworzyć z Tobą świat gdzie nie będzie żadnych wad, będziesz 
                                 Ty i ja zanurzeni w źródle miłości. Pragnę by nastała ta chwila, w której 
                                 Twoje delikatne usta dotkną moich, ta chwila w której Nasze języki w 
                                                                        raju zatoną.

                                             Moje uczucia są prawdziwe, moja wiara jest realna,
                                  Nasze marzenia są wykonalne, a wyznaczone cele bardziej osiągalne,
                                  Kocham Cię i chcę żeby nic i nikt Nas nie rozdzielił. Przy Tobie mój 
                                  Cukiereczku nie chcę gonić życia, chcę żyć. Nie chce uciekać chcę
 być złapana w sidła Twojej miłości.


                                Pragnę poczuć smak Twoich ust, dotyk dłoni i ciepło Twojego ciała. 
                                W zamian ofiaruję Ci moje serce tak bardzo Ciebie kochające,
                                Pragnę budzić rano się przy Tobie, te marzenia są wciąż w mej głowie,
                                Chociaż zasługujesz na wszystko co najlepsze, Ja mogę tylko być 
                                              przy Tobie i kochać trwale i z całego serca, 
                                Tobie oddaje swoje serce, ciało i duszę, a gdy Cię nie ma to cierpię 
 katusze, Pragnę spędzać z Tobą każda minutę 
w godzinie i każdą sekundę w minucie.


                                 Moim powietrzem jest Twój oddech, moją słodyczą są Twoje usta, 
                                 a Twoja bliskość powodem do życia, Chcę mieć Cie przy sobie,
 bo wtedy będę mogła powiedzieć,że mam wszystko.


Kocham Cię mój Słodziaku <3 Twój Pączuś:*:*:*




Poetką nie jestem i raczej nigdy nie będę, ale napisałam to co czuję do Cb.  Pragnę byś zrozumiał ze moje uczucia są prawdziwe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz